Bericht succesvol verzonden!
Goed nieuws, je bericht is zojuist verstuurd!
We doen ons best om zo snel mogelijk te reageren.
Is iets niet duidelijk of heb je vragen voor ons? Neem dan contact op of kijk of hier het antwoord staat wat je zoekt.
Wij zijn zowel telefonisch als per mail bereikbaar.
Afhankelijk van de aard proberen wij storingen binnen 24 uur op te lossen.
Dit kunnen wij in overleg doen. Wij hebben al meermaals bewezen een trouwe partner te zijn.
Stichting Normering Flexwonen beheert de registers van ondernemingen die aan de norm voor huisvesting van arbeidsmigranten voldoen en onderhoudt deze normen.
Wij proberen altijd onze werkwijze te verbeteren dus zien een klacht ook als een ontwikkelpunt voor de organisatie.
Ja, wij werken met een standaard overeenkomst welke wij voor de objecten gebruiken.
Per account is er een accountmanager welke het contact voert met de klant.
Onze objecten zijn gemeubileerd, allemaal conform de SNF-richtlijnen. Daarnaast vinden wij het belangrijk dat er een huiselijke sfeer wordt gecreëerd in de woningen
Alle objecten zijn voorzien van internet van KPN, als extra service hebben de modems van KPN een extra back-up dongle. Zo zijn de bewoners altijd voorzien van internet.
Afhankelijk van de grootte van het object wordt er een eerlijk inschatting gemaakt van het verbruik. Dit wordt in de tariefstelling meegenomen. Mochten objecten voor een langere periode worden verhuurd dan kan u ook een object kaal aanhuren.
Is je vraag niet beantwoord? Neem contact met ons op en dan kijken we samen verder.
Goed nieuws, je bericht is zojuist verstuurd!
We doen ons best om zo snel mogelijk te reageren.